MyPerfectFit
Voor MyPerfectFit hebben we een herontwerp gemaakt van het huidige platform om een hogere conversie te behalen. Hierbij lag de focus op het verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid door de flow te optimaliseren. Daarnaast heeft ook de branding een make-over gekregen. Dit platform is voor de Duitse markt, dus we hebben onderzoek uitgevoerd met Duitse respondenten.
Stakeholder - en gebruikers interviews
Gedurende het project zijn de stakeholders en gebruikers voortdurend in het proces betrokken. Met stakeholder interviews is het doel en de scope gedefinieerd.
Door gebruikers te interviewen zijn de motieven van gebruikers in kaart gebracht en is gekeken waar in de customer journey verbeteringen doorgevoerd moesten worden.
Herontwerp
Er is een optimale en consistente flow ontworpen. Beginnend vanaf de landingspagina, naar de pet quiz tot een duidelijk voedingsplan op maat.
De stijl van de website is aangepakt om het merk en de positionering beter te ondersteunen. Er is meer informatie en expert kennis toegevoegd om het gehele concept beter te communiceren.
Usability testing
We hebben uitgebreid getest om te valideren dat de wijzigingen aansluiten bij de gebruikersbehoeften. Prototypes zijn voorgelegd aan Duitse huisdier eigenaren. Aan de hand van de uitkomsten hebben we aanbevelingen gedaan voor verdere ontwikkeling van het platform.